CGI artist

Randările 3D – esențiale în vânzarea apartamentelor din clădirile rezidențiale noi

randarile 3D pentru apartamente - living modern

Când un client caută apartamente, primul lucru pe care îl observă nu este planul tehnic, ci imaginea de prezentare. În majoritatea cazurilor, aceastea sunt randarile 3D pentru apartamente, menite să transmită emoție, claritate și încredere în viitorul spațiu de locuit.

Aceste imagini le gasim pe siteuri de profil: Imobiliare, Romimo sau OLX. Contraintuitiv dar primul lucru pe care îl vede nu este planul tehnicIar în majoritatea cazurilor, acea imagine face diferenta intre o vanzare si un swipe.

Daca echipa de vanzare este bine intentionata, imaginile reprezinta modalitati de amenajare ale locuintei respective, respectand cotele date in proiectul de arhitectura. Din pacate mai exista o practica nefericita, in care agentii de vanzari copiaza imagini de pe internet si le ataseaza la anuntul respectiv. Imaginea folosita nu are nici o legatura cu spatiul din realitate.

Astazi vorbim de situatia in care se apeleaza la un specialist pentru a realiza imaginile.

 

Sunt atât de importante randarile 3D pentru ansamblurile rezidențiale?

1. Ok, dar apartamentul meu unde este?

Suntem fiinte vizuale asadar daca ne place ce vedem, banii ies mult mai usor din buzunare. Adesea vanzarea apartamentelor sau caselor incepe din stadiul de proiect. Datorita acestui fapt este greu sa-ti faci o parere despre ce urmeaza sa se construiasca doar dupa o vizita la groapa de pe santier. Randările 3D transformă planurile tehnice și informațiile greu de interpretat în imagini ușor de înțeles. Astfel, cumpărătorul poate evalua mai ușor spațiul, proporțiile.

2. Vând emoție, nu doar metri pătrați!

O randare bine realizată nu prezintă doar o cameră, ci o stare – lumina naturală, mobilierul modern, senzația de „acasă”. Emoția vizuală grăbește decizia de cumpărare și crește interesul față de proiect. Un client vede un potential mod de a aranja locuinta, isi poate imagina unde va pune tabloul ala vechi de la bunicul lui, unde va citi copiilor o poveste, unde va petrece timp cu familia, înțelege cum va arăta locuința: spațiul, lumina, finisajele, atmosfera. De asemenea acestea vor clarifica multe din intrebarile la care ar trebui sa raspunda echipa de vanzari. Vedeti aici cateva exemple de imagini: Portofoliu

3. Prezintă coerent întregul proiect

Imaginile create pot ilustra fațadele, spațiile verzi, locurile de parcare și zonele comune, oferind o imagine completă a ansamblului rezidențial. Dar atunci cand achizitionam casa sau apartamentul, este important sa vedem si redarea terenului si a contextului. O imagine cu respectiva cladire inserata in locatie, pe un versant al unui munte, in apropierea plajei, intr-un oras plin de istorie sau in linistea unui sat – contextul vinde. Randările 3D umplu acest gol al imaginatiei.

4. Instrument de marketing digital

Cine nu este prezent in online pierde multe sanse de vanzare. Randările 3D se pot adapta pentru a fi folosite atat in format fizic pe broșuri, bannere si portofolii. De asemenea si digital, in campanii de social media sau TV. Posibilitatile canalelor de distributie fiind nelimitate, sigur vor ajunge in ochii viitorilor cumparatori.

5. Avantaj competitiv în fața altor dezvoltatori

Un site imobiliar cu imagini profesionale și randări fotorealiste transmite profesionalism, seriozitate și calitate. Clienții sunt mai predispuși să aleagă proiectul care „arată mai bine” – chiar dacă prețul este similar.

randarile 3D pentru apartamente
randari 3D pentru case - ansamblu rezidențial nou

Cum ar trebui să arate o randare bună pentru un proiect rezidențial?

O randare de calitate trebuie să fie:

  • realistă, sa arate doar ceea ce se va implementa.
  • proporțională, cu mobilier și detalii corect dimensionate.
  • redată într-un context urban natural (clădiri, vegetație, oameni, cer, lumină).
  • consistentă vizual – toate imaginile dintr-un proiect trebuie să aibă aceeași atmosferă și stil.

Concluzie

Randarile 3D pentru apartamente nu sunt doar un instrument grafic. Sunt un mijloc de comunicare și vânzare. Ele ajută clienții să vizualizeze, să simtă și să creadă în proiect.
Pentru un dezvoltator imobiliar, o randare bine realizată poate face diferența dintre un simplu vizitator online și un client care rezervă apartamentul.

La Asymmetrical.ro, fiecare randare este rezultatul unui proces care transforma imaginea intr-o poveste.